Rychlé zprovoznění, zřízení přístupu, zaškolení… a rovnou můžete začít podepisovat dokumenty online nebo digitalizovat řadu dalších procesů. Podívejte se, jak rychle a jednoduše probíhá implementace aplikace Podpisovna pro firmy.
Pryč jsou časy, kdy se firmy musely na digitalizaci připravovat dlouhé měsíce a investovat stovky tisíc korun kvůli implementaci nového softwaru.
Aplikaci Podpisovna dokážeme nasadit do provozu okamžitě, bezpečně a tak, abyste s implementací neměli starosti ani zbytečné výdaje.
Jak postupujeme, když Podpisovnu zprovozňujeme u nových firemních zákazníků?
1. Zjištění vašich potřeb a podpis smlouvy
Chcete Podpisovnu používat k podepisování dokumentů online? Nebo byste pomocí ní rádi pořádali bezpečné a spolehlivé online hlasování či vytvářeli elektronické formuláře?
Před samotnou implementací si s vámi dáme schůzku (online, nebo osobně), kde se vás zeptáme na důležité podrobnosti. Díky tomu pak Podpisovnu 100% přizpůsobíme vašim potřebám.
Jakmile si odsouhlasíme podmínky spolupráce, podepíšeme společně smlouvu a náš tým začne pracovat na implementaci.
2. Určení administrátora
Ještě před zahájením prací vás poprosíme, abyste u sebe ve firmě určili osobu, která bude plnit roli administrátora Podpisovny. Administrátorem může být prakticky kdokoliv z firmy, kdo pracuje s počítačem.
Administrátora později krátce zaškolíme, aby věděl, jak s Podpisovnou pracovat a co všechno umí.
3. Zprovoznění Podpisovny
Jakmile určíte administrátora, postaráme se o zprovoznění Podpisovny. Tento proces nám zabere maximálně pár hodin a z vaší strany k němu není nic dalšího potřeba. Zároveň nejsou nutné žádné složité instalace – jednoduše vám vytvoříme firemní přístup.
Nemusíte pořizovat drahé servery ani řešit další výdaje, protože Podpisovnu pro vás budeme provozovat bezpečně na cloudu. To znamená, že veškerá data zůstanou uložená v pečlivě zabezpečeném datovém centru na území EU. Samozřejmostí je automatické zálohování dat.
4. Příprava firemní Podpisovny na míru
V dalším kroku Podpisovnu přizpůsobíme vašim potřebám, například vytvoříme vzorové šablony pro typické podpisové situace. Nestane se tak, že byste v aplikaci měli funkce, které nepotřebujete.
Poté vytvoříme účet pro administrátora, aby mohl aplikaci ihned používat. Po celou dobu budete mít k ruce tým odborníků z Podpisovny, kterých se můžete na cokoliv zeptat.
5. Zaškolení administrátora a uživatelů
V této fázi je implementace kompletně hotová a zbývá zaškolit vašeho administrátora Podpisovny, případně i další uživatele z řad zaměstnanců.
Zaškolení trvá maximálně hodinu a většinou probíhá online. Samozřejmě jsme připraveni vám zodpovědět jakékoliv otázky po celou dobu používání Podpisovny.
6. Dlouhodobá pomoc a podpora
Během využívání Podpisovny vás nenecháme ve štychu – v případě jakýchkoliv komplikací se na nás můžete obrátit, podpora je započítána v měsíční poplatku za Podpisovnu. Implementační poplatek se platí zvlášť (jednorázově, nebo v měsíční splátkách)
Pravidelně za vás budeme řešit i aktualizace Podpisovny a další důležité záležitosti, které souvisí s provozováním aplikace.
Pomůžeme vám začít s online podepisováním
Rádi byste se přidali k desítkám tisíc českých firem, které už podepisují dokumenty bezpečně a se 100% jistotou online? Nebo chcete vytvářet elektronické formuláře a pořádat ve firmě anonymní a spolehlivé online hlasování?
Napište nám na e-mail info@podpisovna.cz, přes kontaktní formuář nebo zavolejte na číslo +420 220 922 511. Rádi probereme vaši konkrétní situaci a poradíme vám, jak s firemním online podepisováním začít. Když budete chtít, ukážeme vám, jak funguje aplikace Podpisovna pro firmy.